Kurs |
Benämning |
PÄE002 |
Examensarbete |
PÄL001 |
Skapande verkstad i bild och slöjd |
PÄL002 |
Drama |
PÄL003 |
Skapande och kommunikation |
PÄL004 |
Barn- och ungdomskultur |
PÄL005 |
Lärande pedagog |
PÄL006 |
Förskolan och kulturen |
PÄL007 |
Kulturmöten- fritid, samhälle |
PÄL008 |
Musik I |
PÄL009 |
Musik II |
PÄL010 |
Rörelse och hälsa I |
PÄL011 |
Rörelse och hälsa II |
PÄL012 |
Bild I |
PÄL013 |
Bild II |
PÄL014 |
Ungdomskultur i förändring |
PÄL015 |
Praktisk estetiska ämnen |
PÄL018 |
Bild 0ch musik - skapande i samverkan |
PÄL400 |
Idrott I - rörelse och lek |
PÄL600 |
Drama |
PÄL602 |
Färg, form och drama |
PÄL603 |
Inspiration med bild, drama och musik |
PÄL604 |
Hantverk och design |
PÄL606 |
Äventyrspedagogik |
PÄL607 |
Foto för lärare |
PÄL608 |
Skapande keramik |
PÄL609 |
Friluftsliv för kvinnor |
PÄN001 |
Naturen som läromedel |
PÄN007 |
Förskolan i natur och närsamhälle |
PÄN017 |
Aktiv matematik |
PÄN022 |
Fritiden och miljön |
PÄN023 |
Närsamhället - Grundläggande naturvetenskap och matematik |
PÄN024 |
Fördjupning I - Naturvet. grunder och talens värld |
PÄN025 |
Fördjupning II ma/na - Livets byggstenar, ma i skolan |
PÄN027 |
Projekt Nepal |
PÄN028 |
Nordkalott-ekologi, Biologi B:4 |
PÄN030 |
Gårdsprojektet |
PÄN031 |
Natur- och utomhuspedagogik |
PÄN032 |
Den moderna biologin, Biologi B:1 |
PÄN033 |
Djur i undervisningen, Biologi B:2 |
PÄN034 |
Det gröna klassrummet, Biologi B:3 |
PÄN035 |
Lägerskoleverksamhet |
PÄN036 |
Jorden och livets system, statistik |
PÄN037 |
Människan och geometrin |
PÄN038 |
Biologi, gymnasiekurs |
PÄN039 |
Biologi, gymnasiekurs, fördjupning |
PÄN040 |
Natur, miljö, teknik ur ett fritidsperspektiv |
PÄN041 |
Matematik I |
PÄN042 |
Naturvetenskap 1, biologi och kemi |
PÄN043 |
Ekosofi och miljöundervisning |
PÄN044 |
Matematisk didaktik och analys |
PÄN046 |
Problemlösning i matematik och fysik |
PÄN047 |
Matematikdidaktik |
PÄN048 |
Naturvetenskap II Fysik |
PÄN049 |
Naturvetenskap Teknik |
PÄN050 |
Naturvetenskap 1, biologi |
PÄN051 |
Naturvetenskap 1, Kemi |
PÄN052 |
Matematik II |
PÄN400 |
Naturens möjligheter och begränsningar |
PÄN403 |
Miljö och miljöteknik |
PÄN404 |
Vatten |
PÄN405 |
Människan |
PÄN407 |
Jorden och universum |
PÄN613 |
Matematik i grundskolan 1-7 |
PÄN615 |
Den levande skolgården |
PÄN617 |
Utomhuspedagogik |
PÄP008 |
Människor med behov av särskilt stöd |
PÄP018 |
Praktik och fältstudier |
PÄP019 |
Praktik och fältstudier |
PÄP020 |
Praktik och fältstudier |
PÄP037 |
Fritidspedagogens roll i ungdomars livsmiljö |
PÄP038 |
Vetenskapsteori |
PÄP040 |
Specialpedagogik - mobbning |
PÄP041 |
Människors utveckling och behov av fritid |
PÄP042 |
Ungdomars lärande - behov och förutsättningar |
PÄP044 |
Barns och ungdomars lärande |
PÄP045 |
Lära Läsa Skriva Räkna |
PÄP046 |
Socialpedagogik |
PÄP047 |
Elevens lärande, gymnasielärarutbildning |
PÄP048 |
Läraren som ledare, gymnasielärarutbildning |
PÄP049 |
Eleven, läraren och stoffet |
PÄP050 |
Den reflekterande praktikern |
PÄP051 |
Ledarskap inom skola och fritidsverksamhet |
PÄP052 |
Samhället och barn med behov av särskilt stöd |
PÄP053 |
Läraren som ledare |
PÄP054 |
Elevens lärande |
PÄP055 |
Eleven, läraren och stoffet |
PÄP056 |
Den reflekterande praktikern |
PÄP057 |
Praktisk pedagogisk fördjupning |
PÄP058 |
Yrkesfördjupning med examensarbete |
PÄP059 |
Yrkesfördjupning med examensarbete |
PÄP060 |
Specialpedagogik - damp, autism |
PÄP061 |
Att vara lärare |
PÄP062 |
Barn och ungdomars lärande |
PÄP063 |
Specialpedagogik |
PÄP064 |
Socialpedagogik inriktning ungdomar |
PÄP065 |
Praktisk, pedagogisk fördjupning |
PÄP066 |
Grundläggande färdigheter, lagarbete |
PÄP403 |
Utveckling, teori och praktik samt examensarbete |
PÄP404 |
Lärande - utveckling - specialpedagogik |
PÄP601 |
Pedagogik A |
PÄP612 |
Pedagogik B |
PÄP615 |
Utvärdering av pedagogisk verksamhet |
PÄP618 |
Pedagogiskt ledarskap |
PÄP622 |
Pedagogik C |
PÄP623 |
Pedagogik D |
PÄP626 |
Problembaserat lärande |
PÄP631 |
Vuxenpedagogik |
PÄP633 |
Specialpedagogik - damp, autism, dyslexi |
PÄP635 |
IT för lärare |
PÄS010 |
Intercultural Education |
PÄS020 |
Introduktion till fritidsvetenskap |
PÄS021 |
Kultur och samhälle |
PÄS022 |
IT - i skolan |
PÄS023 |
Rasism och transkulturalism |
PÄS024 |
Fritiden i Sverige |
PÄS025 |
Fritidspedagogyrket |
PÄS026 |
Förskolläraryrket |
PÄS027 |
Skolan i samhället |
PÄS028 |
Samhället och fritiden |
PÄS030 |
Närsamhället sv/sa - Närsamhället som läromedel |
PÄS031 |
Fördjupningskurs I, sv/sa - Närsamhället |
PÄS032 |
Fördjupningskurs II, sv/sa - Kulturarvet |
PÄS033 |
Informationsteknologi |
PÄS035 |
Det globala samhället |
PÄS036 |
Miljöfrågor i samhället |
PÄS037 |
Samhällsvetenskap |
PÄS040 |
Samhällskunskap I |
PÄS041 |
Företagsamhet i förskola, skola och fritidsversamhet |
PÄS042 |
Geografi I |
PÄS615 |
Religion B |
PÄS628 |
Fritidsvetenskap |
PÄS631 |
Religionsbeteendevetenskap C |
PÄS632 |
Barnen och livsfrågorna |
PÄS633 |
Bibelkunskap |
PÄS641 |
Religionsvetenskap A |
PÄS643 |
IT - i skolan |