|
Benämning |
Kurs |
|
Aktiv matematik |
PÄN017 |
|
Att vara lärare |
PÄP061 |
|
Barn och ungdomars lärande |
PÄP062 |
|
Barn- och ungdomskultur |
PÄL004 |
|
Barnen och livsfrågorna |
PÄS632 |
|
Barns och ungdomars lärande |
PÄP044 |
|
Bibelkunskap |
PÄS633 |
|
Bild 0ch musik - skapande i samverkan |
PÄL018 |
|
Bild I |
PÄL012 |
|
Bild II |
PÄL013 |
|
Biologi, gymnasiekurs |
PÄN038 |
|
Biologi, gymnasiekurs, fördjupning |
PÄN039 |
|
Den levande skolgården |
PÄN615 |
|
Den moderna biologin, Biologi B:1 |
PÄN032 |
|
Den reflekterande praktikern |
PÄP050 |
|
Den reflekterande praktikern |
PÄP056 |
|
Det globala samhället |
PÄS035 |
|
Det gröna klassrummet, Biologi B:3 |
PÄN034 |
|
Djur i undervisningen, Biologi B:2 |
PÄN033 |
|
Drama |
PÄL002 |
|
Drama |
PÄL600 |
|
Ekosofi och miljöundervisning |
PÄN043 |
|
Eleven, läraren och stoffet |
PÄP049 |
|
Eleven, läraren och stoffet |
PÄP055 |
|
Elevens lärande |
PÄP054 |
|
Elevens lärande, gymnasielärarutbildning |
PÄP047 |
|
Examensarbete |
PÄE002 |
|
Foto för lärare |
PÄL607 |
|
Friluftsliv för kvinnor |
PÄL609 |
|
Fritiden i Sverige |
PÄS024 |
|
Fritiden och miljön |
PÄN022 |
|
Fritidspedagogens roll i ungdomars livsmiljö |
PÄP037 |
|
Fritidspedagogyrket |
PÄS025 |
|
Fritidsvetenskap |
PÄS628 |
|
Färg, form och drama |
PÄL602 |
|
Fördjupning I - Naturvet. grunder och talens värld |
PÄN024 |
|
Fördjupning II ma/na - Livets byggstenar, ma i skolan |
PÄN025 |
|
Fördjupningskurs I, sv/sa - Närsamhället |
PÄS031 |
|
Fördjupningskurs II, sv/sa - Kulturarvet |
PÄS032 |
|
Företagsamhet i förskola, skola och fritidsversamhet |
PÄS041 |
|
Förskolan i natur och närsamhälle |
PÄN007 |
|
Förskolan och kulturen |
PÄL006 |
|
Förskolläraryrket |
PÄS026 |
|
Geografi I |
PÄS042 |
|
Grundläggande färdigheter, lagarbete |
PÄP066 |
|
Gårdsprojektet |
PÄN030 |
|
Hantverk och design |
PÄL604 |
|
Idrott I - rörelse och lek |
PÄL400 |
|
Informationsteknologi |
PÄS033 |
|
Inspiration med bild, drama och musik |
PÄL603 |
|
Intercultural Education |
PÄS010 |
|
Introduktion till fritidsvetenskap |
PÄS020 |
|
IT - i skolan |
PÄS022 |
|
IT - i skolan |
PÄS643 |
|
IT för lärare |
PÄP635 |
|
Jorden och livets system, statistik |
PÄN036 |
|
Jorden och universum |
PÄN407 |
|
Kultur och samhälle |
PÄS021 |
|
Kulturmöten- fritid, samhälle |
PÄL007 |
|
Ledarskap inom skola och fritidsverksamhet |
PÄP051 |
|
Lägerskoleverksamhet |
PÄN035 |
|
Lära Läsa Skriva Räkna |
PÄP045 |
|
Lärande - utveckling - specialpedagogik |
PÄP404 |
|
Lärande pedagog |
PÄL005 |
|
Läraren som ledare |
PÄP053 |
|
Läraren som ledare, gymnasielärarutbildning |
PÄP048 |
|
Matematik I |
PÄN041 |
|
Matematik i grundskolan 1-7 |
PÄN613 |
|
Matematik II |
PÄN052 |
|
Matematikdidaktik |
PÄN047 |
|
Matematisk didaktik och analys |
PÄN044 |
|
Miljö och miljöteknik |
PÄN403 |
|
Miljöfrågor i samhället |
PÄS036 |
|
Musik I |
PÄL008 |
|
Musik II |
PÄL009 |
|
Människan |
PÄN405 |
|
Människan och geometrin |
PÄN037 |
|
Människor med behov av särskilt stöd |
PÄP008 |
|
Människors utveckling och behov av fritid |
PÄP041 |
|
Natur, miljö, teknik ur ett fritidsperspektiv |
PÄN040 |
|
Natur- och utomhuspedagogik |
PÄN031 |
|
Naturen som läromedel |
PÄN001 |
|
Naturens möjligheter och begränsningar |
PÄN400 |
|
Naturvetenskap 1, biologi |
PÄN050 |
|
Naturvetenskap 1, biologi och kemi |
PÄN042 |
|
Naturvetenskap 1, Kemi |
PÄN051 |
|
Naturvetenskap II Fysik |
PÄN048 |
|
Naturvetenskap Teknik |
PÄN049 |
|
Nordkalott-ekologi, Biologi B:4 |
PÄN028 |
|
Närsamhället - Grundläggande naturvetenskap och matematik |
PÄN023 |
|
Närsamhället sv/sa - Närsamhället som läromedel |
PÄS030 |
|
Pedagogik A |
PÄP601 |
|
Pedagogik B |
PÄP612 |
|
Pedagogik C |
PÄP622 |
|
Pedagogik D |
PÄP623 |
|
Pedagogiskt ledarskap |
PÄP618 |
|
Praktik och fältstudier |
PÄP018 |
|
Praktik och fältstudier |
PÄP019 |
|
Praktik och fältstudier |
PÄP020 |
|
Praktisk estetiska ämnen |
PÄL015 |
|
Praktisk pedagogisk fördjupning |
PÄP057 |
|
Praktisk, pedagogisk fördjupning |
PÄP065 |
|
Problembaserat lärande |
PÄP626 |
|
Problemlösning i matematik och fysik |
PÄN046 |
|
Projekt Nepal |
PÄN027 |
|
Rasism och transkulturalism |
PÄS023 |
|
Religion B |
PÄS615 |
|
Religionsbeteendevetenskap C |
PÄS631 |
|
Religionsvetenskap A |
PÄS641 |
|
Rörelse och hälsa I |
PÄL010 |
|
Rörelse och hälsa II |
PÄL011 |
|
Samhället och barn med behov av särskilt stöd |
PÄP052 |
|
Samhället och fritiden |
PÄS028 |
|
Samhällskunskap I |
PÄS040 |
|
Samhällsvetenskap |
PÄS037 |
|
Skapande keramik |
PÄL608 |
|
Skapande och kommunikation |
PÄL003 |
|
Skapande verkstad i bild och slöjd |
PÄL001 |
|
Skolan i samhället |
PÄS027 |
|
Socialpedagogik |
PÄP046 |
|
Socialpedagogik inriktning ungdomar |
PÄP064 |
|
Specialpedagogik |
PÄP063 |
|
Specialpedagogik - damp, autism |
PÄP060 |
|
Specialpedagogik - damp, autism, dyslexi |
PÄP633 |
|
Specialpedagogik - mobbning |
PÄP040 |
|
Ungdomars lärande - behov och förutsättningar |
PÄP042 |
|
Ungdomskultur i förändring |
PÄL014 |
|
Utomhuspedagogik |
PÄN617 |
|
Utveckling, teori och praktik samt examensarbete |
PÄP403 |
|
Utvärdering av pedagogisk verksamhet |
PÄP615 |
|
Vatten |
PÄN404 |
|
Vetenskapsteori |
PÄP038 |
|
Vuxenpedagogik |
PÄP631 |
|
Yrkesfördjupning med examensarbete |
PÄP058 |
|
Yrkesfördjupning med examensarbete |
PÄP059 |
|
Äventyrspedagogik |
PÄL606 |