|
Kurs |
Benämning |
|
PÄE002 |
Examensarbete |
|
PÄN001 |
Naturen som läromedel |
|
PÄN007 |
Förskolan i natur och närsamhälle |
|
PÄN015 |
Avslutande praktisk pedagogisk kurs Ma/Na |
|
PÄN017 |
Aktiv matematik |
|
PÄN022 |
Fritiden och miljön |
|
PÄN023 |
Närsamhället - Grundläggande naturvetenskap och matematik |
|
PÄN024 |
Fördjupning I - Naturvet. grunder och talens värld |
|
PÄN025 |
Fördjupning II ma/na - Livets byggstenar, ma i skolan |
|
PÄN027 |
Projekt Nepal |
|
PÄN028 |
Nordkalott-ekologi |
|
PÄN029 |
NA-didaktik - experimentell idébank |
|
PÄN030 |
Ekologi - Miljö - Överlevnad |
|
PÄN031 |
Natur- och utomhuspedagogik |
|
PÄN032 |
Den moderna biologin, Biologi B:1 |
|
PÄN033 |
Djur i undervisningen, Biologi B:2 |
|
PÄN034 |
Det gröna klassrummet, Biologi B:3 |
|
PÄN035 |
Lägerskoleverksamhet |
|
PÄN036 |
Jorden och livets system, statistik |
|
PÄN037 |
Människan och geometrin |
|
PÄN038 |
Biologi, gymnasiekurs |
|
PÄN039 |
Biologi, gymnasiekurs, fördjupning |
|
PÄN040 |
Natur, miljö, teknik ur ett fritidsperspektiv |
|
PÄN041 |
Matematik I |
|
PÄN042 |
Naturvetenskap |
|
PÄN400 |
Naturens möjligheter och begränsningar |
|
PÄN403 |
Miljö och miljöteknik |
|
PÄN404 |
Vatten |
|
PÄN405 |
Människan |
|
PÄN609 |
Teknik för grundskollärare 1-7 |
|
PÄN611 |
Grundkurs i teknik för lärare, inriktning så 4-9 |
|
PÄN612 |
Naturvetenskaplig påbyggnad för Gr 1-7 svso |
|
PÄN613 |
Matematik i grundskolan 1-7 |
|
PÄN614 |
Matematik i grundskolan 4-9 |
|
PÄP008 |
Människor med behov av särskilt stöd |
|
PÄP037 |
Fritidspedagogens roll i barns och ungdomars livsmiljö |
|
PÄP038 |
Vetenskapsteori |
|
PÄP040 |
Specialpedagogik - mobbning |
|
PÄP041 |
Människors utveckling och behov av fritid |
|
PÄP042 |
Ungdomars lärande - behov och förutsättningar |
|
PÄP044 |
Barns och ungdomars lärande |
|
PÄP045 |
Lära Läsa Skriva Räkna |
|
PÄP046 |
Socialpedagogik |
|
PÄP047 |
Elevens lärande, gymnasielärarutbildning |
|
PÄP048 |
Läraren som ledare, gymnasielärarutbildning |
|
PÄP049 |
Eleven, läraren och stoffet |
|
PÄP050 |
Den reflekterande praktikern |
|
PÄP052 |
Samhället och barn med behov av särskilt stöd |
|
PÄP053 |
Läraren som ledare |
|
PÄP054 |
Elevens lärande |
|
PÄP055 |
Eleven, läraren och stoffet |
|
PÄP056 |
Den reflekterande praktikern |
|
PÄP057 |
Praktisk pedagogisk fördjupning |
|
PÄP058 |
Yrkesfördjupning med examensarbete |
|
PÄP059 |
Yrkesfördjupning med examensarbete |
|
PÄP060 |
Specialpedagogik - damp, autism |
|
PÄP061 |
Att vara lärare |
|
PÄP062 |
Barn och ungdomars lärande |
|
PÄP063 |
Specialpedagogik |
|
PÄP402 |
Baskunskaper och specialpedagogik |
|
PÄP403 |
Utveckling, teori och praktik samt examensarbete |
|
PÄP601 |
Pedagogik A |
|
PÄP612 |
Pedagogik B |
|
PÄP615 |
Utvärdering av pedagogisk verksamhet |
|
PÄP618 |
Pedagogiskt ledarskap |
|
PÄP622 |
Pedagogik C |
|
PÄP626 |
Problembaserat lärande |
|
PÄP631 |
Vuxenpedagogik |
|
PÄP633 |
Specialpedagogik - damp, autism, dyslexi |
|
PÄP634 |
Spec.ped.-socioemotionella störn., mobbning, barnmisshande |
|
PÄS013 |
Barn och livsfrågor |
|
PÄS016 |
Avslutande praktisk pedagogisk kurs, Sv/Sa |
|
PÄS020 |
Introduktion till fritidsvetenskap |
|
PÄS021 |
Kultur och samhälle |
|
PÄS023 |
Rasism och transkulturalism |
|
PÄS024 |
Fritiden i Sverige |
|
PÄS025 |
Fritidspedagogyrket |
|
PÄS026 |
Förskolläraryrket |
|
PÄS027 |
Skolan i samhället |
|
PÄS028 |
Samhället och fritiden |
|
PÄS030 |
Närsamhället sv/sa - Närsamhället som läromedel |
|
PÄS031 |
Fördjupningskurs I, sv/sa - Närsamhället |
|
PÄS032 |
Fördjupningskurs II, sv/sa - Kulturarvet |
|
PÄS033 |
Informationsteknologi |
|
PÄS034 |
Introduktionskurs i datoranvändning |
|
PÄS035 |
Det globala samhället |
|
PÄS036 |
Miljöfrågor i samhället |
|
PÄS037 |
Samhällsvetenskap |
|
PÄS038 |
Introduktionskurs i datoranvändning |
|
PÄS609 |
Geografi A |
|
PÄS610 |
Geografi B |
|
PÄS612 |
Datorn i skolan A |
|
PÄS619 |
Introduktion till fritidsvetenskap |
|
PÄS620 |
Allmän norrbottnisk historia |
|
PÄS621 |
Geografi C |
|
PÄS627 |
Norrbottnisk kultur |
|
PÄS630 |
Religionsvetenskap A/B |
|
PÄS631 |
Religionsbeteendevetenskap C |
|
PÄS632 |
Barnen och livsfrågorna |
|
PÄS633 |
Bibelkunskap |
|
PÄS634 |
Samhällskunskap A/B |
|
PÄS636 |
Rum för lärande |
|
PÄS637 |
Historia A/B |
|
PÄS638 |
Historia C/D |
|
PÄS639 |
Postkolonial historia |
|
PÄS640 |
Rasism - okunskapens frukt |