|
Benämning |
Kurs |
|
Aktiv matematik |
PÄN017 |
|
Allmän norrbottnisk historia |
PÄS620 |
|
Att arbeta med sexåringar i skolan |
PÄP619 |
|
Avslutande praktisk pedagogisk kurs Ma/Na |
PÄN015 |
|
Avslutande praktisk pedagogisk kurs, Sv/Sa |
PÄS016 |
|
Barn och livsfrågor |
PÄS013 |
|
Barns och ungdomars lärande |
PÄP044 |
|
Basfärdigheter och specialpedagogik |
PÄP012 |
|
Baskunskaper och specialpedagogik |
PÄP402 |
|
Biologi, gymnasiekurs |
PÄN002 |
|
Datorn i skolan A |
PÄS612 |
|
Datorn i skolan A |
PÄS623 |
|
Den moderna biologin, Biologi B:1 |
PÄN032 |
|
Den reflekterande praktikern |
PÄP050 |
|
Det gröna klassrummet, Biologi B:3 |
PÄN034 |
|
Djur i undervisningen, Biologi B:2 |
PÄN033 |
|
Ekologi - Miljö - Överlevnad |
PÄN030 |
|
Eleven, läraren och stoffet |
PÄP049 |
|
Elevens lärande, gymnasieutb. |
PÄP047 |
|
Examensarbete |
PÄE001 |
|
Examensarbete |
PÄE002 |
|
Fördjupning I - Naturvet. grunder och talens värld |
PÄN024 |
|
Fördjupning II ma/na - Livets byggstenar, ma i skolan |
PÄN025 |
|
Fördjupningskurs Ma/Na, del 2 |
PÄN014 |
|
Fördjupningskurs Sv/Sa, del 2 |
PÄS015 |
|
Förskolan i natur och närsamhälle |
PÄN007 |
|
Förskolläraryrket |
PÄS026 |
|
Fritiden i Sverige |
PÄS024 |
|
Fritiden och miljön |
PÄN022 |
|
Fritidspedagogens roll i barns och ungdomars livsmiljö |
PÄP037 |
|
Fritidspedagogyrket |
PÄS025 |
|
Fritidsvetenskap |
PÄS628 |
|
Geografi A |
PÄS609 |
|
Geografi B |
PÄS610 |
|
Grundkurs i teknik för lärare, inriktning så 4-9 |
PÄN611 |
|
Handledarutbildning II |
PÄP632 |
|
Historia A |
PÄS603 |
|
Historia A |
PÄS629 |
|
Historia B |
PÄS606 |
|
Historia C |
PÄS613 |
|
Informationsteknologi |
PÄS033 |
|
Introduktion till fritidsvetenskap |
PÄS020 |
|
Introduktionskurs i datoranvändning |
PÄS034 |
|
Kultur och samhälle |
PÄS021 |
|
Lära Läsa Skriva Räkna |
PÄP045 |
|
Lärandets förutsättningar |
PÄP401 |
|
Läraren som ledare, gymnutb. |
PÄP048 |
|
Ledarskap inom skola och fritidsverksamhet |
PÄP051 |
|
Människan |
PÄN405 |
|
Människor med behov av särskilt stöd |
PÄP008 |
|
Människors utveckling och behov av fritid |
PÄP041 |
|
Miljö och miljöteknik |
PÄN403 |
|
NA-didaktik - experimentell idébank |
PÄN029 |
|
Närsamhället - Grundläggande naturvetenskap och matematik |
PÄN023 |
|
Natur, miljö, teknik, fritid |
PÄN026 |
|
Naturen som läromedel |
PÄN001 |
|
Naturens möjligheter och begränsningar |
PÄN400 |
|
Naturvetenskaplig påbyggnad för Gr 1-7 svso |
PÄN612 |
|
Nordkalott-ekologi |
PÄN028 |
|
Pedagogik A |
PÄP601 |
|
Pedagogik B |
PÄP612 |
|
Pedagogik C |
PÄP622 |
|
Pedagogiskt ledarskap |
PÄP618 |
|
Praktik och fältstudier |
PÄP018 |
|
Praktik och fältstudier |
PÄP019 |
|
Praktik och fältstudier |
PÄP020 |
|
Praktisk pedagogisk fördjupning |
PÄP021 |
|
Projekt Nepal |
PÄN027 |
|
Religion A |
PÄS614 |
|
Religion B |
PÄS615 |
|
Samhället och barn med behov av särskilt stöd |
PÄP052 |
|
Samhället och fritiden |
PÄS028 |
|
Samhällsvetenskaplig påbyggnad för lärare i grundskolan |
PÄS616 |
|
Samverkan förskola, skola och skolbarnsomsorg |
PÄP011 |
|
Skolan i samhället |
PÄS027 |
|
Socialpedagogik |
PÄP046 |
|
Specialpedagogik |
PÄP633 |
|
Specialpedagogik - mobbning |
PÄP040 |
|
Ungdomars lärande - behov och förutsättningar |
PÄP042 |
|
Utvärdering av pedagogisk verksamhet |
PÄP615 |
|
Vatten |
PÄN404 |
|
Vetenskapsteori |
PÄP038 |
|
Vuxenpedagogik |
PÄP631 |
|
Yrkesfördjupning med examensarbete |
PÄP022 |