Kurs |
Benämning |
PÄE001 | Examensarbete |
PÄN001 | Naturen som läromedel |
PÄN002 | Biologi, gymnasiekurs |
PÄN005 | "Gårdsprojektet", ekologi - miljö |
PÄN006 | Naturstudier och friluftsliv |
PÄN007 | Förskolan och naturen - Närsamhället |
PÄN009 | Vatten - en förutsättning för liv |
PÄN010 | Närsamhället som läromedel Ma/Na |
PÄN012 | Lägerskoleverksamhet |
PÄN013 | Fördjupningskurs Ma/Na, del 1 |
PÄN014 | Fördjupningskurs Ma/Na, del 2 |
PÄN015 | Avslutande praktisk pedagogisk kurs Ma/Na |
PÄN016 | Teknik och miljö |
PÄN017 | Aktiv matematik |
PÄN021 | Teknik och pedagogik |
PÄN400 | Naturens möjligheter och begränsningar |
PÄN403 | Miljö och miljöteknik |
PÄN404 | Vatten |
PÄN405 | Människan |
PÄN605 | Skolträdgårdens didaktik A |
PÄN607 | Naturvetenskaplig påbyggnad |
PÄN610 | Teknik för NO-lärare |
PÄP008 | Människor med behov av särskilt stöd |
PÄP009 | Barn med behov av särskilt stöd för sin utveckling |
PÄP011 | Samverkan förskola, skola och skolbarnsomsorg |
PÄP012 | Basfärdigheter och specialpedagogik |
PÄP015 | Forskningsprocessen |
PÄP016 | Empiriska tillämpningar |
PÄP017 | Examensarbete |
PÄP018 | Praktik och fältstudier |
PÄP019 | Praktik och fältstudier |
PÄP020 | Praktik och fältstudier |
PÄP021 | Praktisk pedagogisk fördjupning |
PÄP022 | Yrkesfördjupning med examensarbete |
PÄP023 | Lek och leksaker |
PÄP028 | Att vara lärare i det obligatoriska skolväsendet |
PÄP029 | Skola-samhälle-inlärning |
PÄP030 | Special- och socialpedagogik |
PÄP031 | Avsl. ämnesdidaktisk kurs med inriktning mot Sa |
PÄP032 | Avsl. ämnesdidaktisk kurs med inriktn. mot språk |
PÄP033 | Avsl. ämnesdidaktisk kurs med inriktning mot Ma/Na |
PÄP035 | Leka Lära Läsa |
PÄP036 | Montessori |
PÄP040 | Specialpedagogik |
PÄP041 | Människors utveckling och behov av fritid |
PÄP042 | Ungdomars lärande - behov och förutsättningar |
PÄP044 | Barns och ungdomars lärande |
PÄP401 | Lärandets förutsättningar |
PÄP401 | Lärandets förutsättningar |
PÄP601 | Pedagogik A |
PÄP612 | Pedagogik B |
PÄP615 | Utvärdering av pedagogisk verksamhet |
PÄP616 | Utvecklingssamtal/Föräldrasamverkan |
PÄP618 | Pedagogiskt ledarskap |
PÄP619 | Att arbeta med sexåringar i skolan |
PÄP620 | Mediapedagogik |
PÄP622 | Pedagogik C |
PÄP625 | Handledarutbildning |
PÄP626 | Problembaserat lärande |
PÄP629 | Det forskande barnet - den forskande pedagogen |
PÄS004 | Närsamhället som läromedel, Sv/Sa |
PÄS007 | Multimedia i undervisning |
PÄS008 | Världen i skola och barnomsorg |
PÄS009 | Från västerhav till österhav |
PÄS010 | Intercultural Education |
PÄS013 | Barn och livsfrågor |
PÄS014 | Fördjupningskurs Sv/Sa, del 1 |
PÄS015 | Fördjupningskurs Sv/Sa, del 2 |
PÄS016 | Avslutande praktisk pedagogisk kurs, Sv/Sa |
PÄS020 | Introduktion till fritidsvetenskap |
PÄS021 | Kultur och samhälle |
PÄS023 | Rasism och transkulturalism |
PÄS024 | Fritiden i Sverige |
PÄS025 | Fritidspedagogyrket |
PÄS026 | Förskolläraryrket |
PÄS027 | Skolan i samhället |
PÄS603 | Historia A |
PÄS606 | Historia B |
PÄS609 | Geografi A |
PÄS610 | Geografi B |
PÄS613 | Historia C |
PÄS614 | Religion A |
PÄS615 | Religion B |
PÄS616 | Samhällsvetenskaplig påbyggnad för lärare i grundskolan |
PÄS620 | Allmän norrbottnisk historia |
PÄS622 | Datorn i skolan AII |
PÄS623 | Datorn i skolan A |
PÄS624 | Väckelserörelser och nyandliga rörelser |
PÄS625 | Kvinnors villkor |
PÄS626 | Samhällskunskap A/B |
PÄS627 | Norrbottnisk kultur |