Luleå tekniska universitet
hemsidan sök kontakta oss student
Studiehandboken 1998/99


Ind ekonomi och samhällsvetenskap

IEM022 Seminarier i industriell marknadsföring 4.0 poäng

ÄMNE (enl SCB)
Industriell marknadsföring

NIVÅ/DJUP
D M

PROGRAM/TIDSPERIOD
I / Lp IV

SPRÅK: Engelska/Svenska

EXAMINATOR
Esmail Salehi-Sangari Tf prof

FASTSTÄLLD
Kursplanen är fastställd 980216 att gälla från höstterminen -98

FÖRKUNSKAPSKRAV
IEM008, IEM002 samt IEM006 eller motsvarande. Studenter som valt att utföra examensarbete inom industriell marknadsföring har företräde till kursen. Kursen har begränsat deltagarantal.

MÅL
Kursens mål är att ge fördjupade kunskaper inom området industriell marknadsföring, samt att ge deltagarna möjlighet att speciellt fokusera och fördjupa sina kunskaper inom de områden som deltagarna valt för sina examensarbeten.

INNEHÅLL
Kursen genomförs som en serie föreläsningar och seminarier som inleds med generella teorier och modeller inom industriell marknadsföring. I kursens senare del fokuseras teoribildning och modeller inom de områden som deltagarna valt för sina examensarbeten.



UNDERVISNING
Föreläsningar/lektioner, seminarier, handledning och gruppuppgifter.

EXAMINATION
Examination sker genom redovisning av gruppuppgifter. En förutsättning för godkänt resultat är närvaro på obligatoriska närvarotillfällen.
KURSENS BETYGSKALA: U,3,4,5

MOMENT/PROV
Obligatoriska moment 4.0poäng

LITTERATUR
Meddelas senare.

Gäller för läsåret 1998/99.
Aktuella versionen innevarande läsår:http://www.luth.se/stuka

Ansvarig för sidan: Karin.Lindholm@dc.luth.se


Universitetet | Student | Forskning | Sök | Kontakta oss | In English


LULEÅ TEKNISKA UNIVERSITET
Universitetsområdet, Porsön, 971 87 Luleå. Tel. 0920-91 000, fax 0920-91 399
Last edited 1998-12-16