Ind ekonomi och samhällsvetenskap

Val, Frist / Lp II
Ek2, FoV, Frist / Lp IV

TorBjörn Nilsson Univ lekt

Kursplanen är fastställd 23 februari 2001 att gälla från och med höstterminen 2001.

Påbörjat samtliga kurser inom företagsekonomi A och erhållit godkänt på minst 10p. Om förkunskapskraven ej är uppfyllda enligt ovan kontakta studievägledningen.

Kursens mål är att utveckla förmågan att integrera och tillämpa företagsekonomiska kunskaper.

Studenterna skall i ett större projektarbete tillämpa kunskaper och färdigheter som förvärvats i de tre kurserna Företagsekonomi B:1-3.

Lektioner och seminarier.

Godkänt projektarbete och närvaro vid obligatoriska moment.

Godkänt projektarbete 5.0poäng

Meddelas vid kursstart.
Senast reviderad litteratur: 2001-02-23

Policy om kursregistrering och antagning av reserver:
Kursregistrering är obligatorisk och antagen student måste närvara vid kursregistreringen/ första sammankomsten för att behålla sin studieplats. Om student inte närvarar vid kursregistreringen och inte i förväg meddelat annat tolkar vi det som att studenten avstår sin plats på kursen. Reserver till kursen kallas till reservantagning och registrering samma dag - oftast inom samma timme - som ordinarie kursregistrering sker. Mer utförlig policy - beskrivning hittar du på http.//www.ies.luth.se/depts/indorg/utbildning.html.