Ind ekonomi och samhällsvetenskap

I / Lp IV

SPRÅK: Engelska/Svenska

Esmail Salehi-Sangari Tf prof

Kursplanen är fastställd 010223 att gälla från höstterminen -01.

IEM008, IEM002 samt IEM006 eller motsvarande. Studenter som valt att utföra examensarbete inom industriell marknadsföring har företräde till kursen. Kursen har begränsat deltagarantal.

Kursens mål är att ge fördjupade kunskaper inom området industriell marknadsföring, samt att ge deltagarna möjlighet att speciellt fokusera och fördjupa sina kunskaper inom de områden som deltagarna valt för sina examensarbeten.

Kursen genomförs som en serie föreläsningar och seminarier som inleds med generella teorier och modeller inom industriell marknadsföring. I kursens senare del fokuseras teoribildning och modeller inom de områden som deltagarna valt för sina examensarbeten.

Föreläsningar/lektioner, seminarier, handledning och gruppuppgifter.

Examination sker genom redovisning av gruppuppgifter. En förutsättning för godkänt resultat är närvaro på obligatoriska närvarotillfällen.
KURSENS BETYGSKALA: U, 3, 4, 5

Obligatoriska moment 4.0poäng

Meddelas senare.
Senast reviderad litteratur: 2001-02-23

Den student som inte personligen registrerat sig, eller kontaktat examinator eller ansvarig lärare, vid något av de två första kurstillfällena kommer att förlora sin plats till eventuell reserv på antagningslistan.