Luleå tekniska universitet
hemsidan sök kontakta oss student
Studiehandboken 1998/99


Ind ekonomi och samhällsvetenskap

IEM020 Special Project in Industrial Marketing 20.0 poäng

ÄMNE (enl SCB)
Industriell marknadsföring

NIVÅ/DJUP
D M

PROGRAM/TIDSPERIOD
/ Lp I-IV

SPRÅK: Engelska

EXAMINATOR
Esmail Salehi-Sangari Tf prof

FASTSTÄLLD
Kursplanen är fastställd 980216 att gälla från höstterminen -98

FÖRKUNSKAPSKRAV
IEM008 och IEM002 eller motsvarande.

MÅL
The main aim of the course is to create an opportunity for the student to write the final thesis for their exam. The project will train the student in solving an unstructured research problem and to present it in the general format of a research report.

INNEHÅLL
This course is designed for our foreign guest students. The course will include necessary preparation prior to the thesis writing and provide supervision during the work with their project. The project(s) can be within different areas of marketing (i.e. marketing strategy, industrial marketing, marketing research, international marketing etc.) and/or international business.



UNDERVISNING
Seminars and/or individual supervision.



EXAMINATION
Written thesis, oral presentation and oral and written opposition.
KURSENS BETYGSKALA: U,3,4,5

MOMENT/PROV
Examensarbete 20.0poäng

LITTERATUR
To be announced later.

Gäller för läsåret 1998/99.
Aktuella versionen innevarande läsår:http://www.luth.se/stuka

Ansvarig för sidan: Karin.Lindholm@dc.luth.se


Universitetet | Student | Forskning | Sök | Kontakta oss | In English


LULEÅ TEKNISKA UNIVERSITET
Universitetsområdet, Porsön, 971 87 Luleå. Tel. 0920-91 000, fax 0920-91 399
Last edited 1998-12-16